Chì sò e norme relative à i casters industriali?

U rapidu sviluppu di l'industria ci permette di avè un'altra visione di a sucità, quandu i casters sò entrati in u mercatu chì ùn sapianu micca avè un impattu cusì grande nantu à l'industria, cù i casters in u mercatu, per avè una nova ricerca di u so. storia. Diversi paesi anu diverse norme per i casters, cusì ci sarà una differenziazione dopu a produzzione, allora chì sò i normi ligati à i casters industriali?

1.GB/T 14688-1993 Ruote industriali Standard Naziunale (GB)
Stu standard specifica u tipu di casters industriali, esigenze tecniche, metudi di prova, regule di ispezione, segni, imballaggio è almacenamentu. Stu standard s'applica à i veiculi industriali senza motori è strumenti è equipaggiamenti per ruote mobili. Stu standard ùn hè micca applicatu à tutti i tipi di mobili, valigie è altre rotelle.
2.GB / T 14687-2011 rotelle industriali è roti
Stu standard specifica i termini è e definizioni di rotelle è roti industriali, tipu, dimensione, carica nominale, esigenze tecniche, metudi di prova, regule di ispezione, segni, imballaggio è almacenamentu. Stu standard s'applica à i veiculi è strumenti è equipaggiamenti industriali, rotelle è roti mobili senza propulsione. Stu standard ùn hè micca applicatu à i mobili, valigie è altre rotelle è roti.
Inoltre, sti standard in più di a versione cinese, ci hè una versione inglese, pudete truvà cum'è necessariu.
3. I normi lucali ùn sò micca listessi
Diversi paesi ùn hè micca i stessi requisiti standard, è implica diverse aree serà ancu diversu, ogni paese avarà u so casters di marca currispundenti per spiegà stu fenomenu, analizemu sti normi ponu esse assai chjaru per sapè a diffarenza trà elli, hè facile à ricunnosce li.
Hè da nutà chì u standard attuale hà da esse in u tempu, pò fà per aghjurnà, è in cunfurmità cù quale implementazione, hè ancu bisognu di attentu.


Tempu di post: Dec-15-2023