Cum'è un strumentu cumunu in a vita umana, e carriole ci furnisce comodità è efficienza. In rialità, truveremu chì i roti di u carrettu sò cumposti da dui gruppi di roti direzzione è universale, cusì cumu si deve esse distribuitu questi dui?
In generale, hè più ragiunate di organizà u trolley flatbed cù roti direzionali in fronte è roti universali in daretu. A rota universale posteriore cuntrola principalmente a direzzione è richiede menu torque quandu cambia a direzzione. Dunque, risparmia energia quandu si gira. U fronte hè a rota direzzione, quandu caminava in una linea dritta, u cuntrollu di u bracciu per aghjustà a direzzione richiede menu forza. Quandu si gira, hè più flexible. In generale, a rota universale è a rota direzzione cù l'usu di u carrettu generale hè u fronte di dui roti direzzione, a volta di a rota universale, quandu u trolley hà bisognu à vultà, u spinu di a rota universale cù a spinta spinghjerà u fronte. di i dui roti qualitativi à vultà inseme, in modu à compie u prublemu trolley steering.
A menu chì ùn ci sò esigenze speciali per l'usu di l'ambiente. Per i strollers per i zitelli, truverete chì i roti universali sò tutti in fronte, questu hè perchè, stu tipu di stroller hè generalmente forza avanti, raramente tira in daretu. I strollers per i zitelli anu da ghjucà un rolu in facilità a guida, per quessa sò muntati in fronte. Ma muntatu nantu à u fronte, ma ancu spessu per u mutivu di a spinta, u fronte di u volante universale di a rota ùn hè micca bonu funziunamentu. U bonu hè chì u stroller hè chjucu è faciule di cuntrullà.
Tempu di Postu: Nov-27-2023